en helt underbar dag.

Idag har varit en sån där dag då man verkligen inte har någon lust eller ork att göra ett endaste dugg. Jag har spenderat halva dagen liggandes i soffan framför filmen "you've got mail" och när den tog slut föll jag i sömn och det var så himla skönt. Jag har inte ens tagit på mig kläder utan går runt i en stor dumle tshirt och tights.. Precis så som söndagar får vara ibland!
Jag älskar att jag tillåter mig själv att inte göra någonting nuförtiden, förrut kunde jag känna mig så väldigt stressad om jag inte gjorde någonting precis hela tiden.

Ikväll ska jag iallafall följa med mamma och pappa på bio. Kan vara mysigt att umgås lite med dem med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0