Snippsnappsnut

Hejhej, nu är jag hemma i sundsvall igen efter ett väldigt händelserikt lov. Roligt har jag haft!
I fredags var jag ut i östersund med Hanna Emilia och Isabell var himla roligt med fest och krogen! I fredags kollade vi på melodifestivalen och efter att den var slut kände vi att vi var tvungna att sticka ut så vi drog ner på Olearys och dansade i några timmar. Idag har vi bara tagit det lugnt vid tvn.
I morgon och på tisdag har vi på John Bauer studiedagar så jag får ett liiite extra långt lov, de två dagarna ska jag ägna till att bara ta det lugnt och vila upp mig på.... tror jag..

Hoppas att ni också har haft ett bra lov vad ni nu har gjort :)

Nu är det förresten bara 3 veckor kvar tills vi åker till skottland! Och 3 månader till Montenegro.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0