tillbaka igen!

Nu har det gått alldeles för länge sedan jag skrev någonting här i bloggen så jag tyckte att idag var en helt perfekt dag att ta upp bloggandet igen. En del har hänt sedan jag skrev sist, det har varit sommar, en underbar sådan. Jag har varit i montenegro med min mamma och i Paris med min fina vän Sarah!

Här kommer några bilder från underbara Montenegro!


Hamnen var hur fin som hellst att promenera längs.


Här är cetinje, man kunde nästan tro att det var någon liten svensk stad om man tittar på husen.




Naturen var helt otrolig, är nog en av de vackraste platserna jag varit på.


Här är dubrovnic i kroatien, vi var där en dag!


Kotor, en jätte fin gammal by.


kotor


Sveti stefan





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0