NY MOBIL!

Nu har jag fått min nya mobil! Än så länge är den underbar. Är helt fullkomligt överlycklig över att man kan ansluta till trådlösa nätverk med den, man kan logga in på msn, mailen direkt i mobilen! Jag ska ta hand om min lilla nokia e52 väl!

På bilden ser ni en överlycklig Annica som äntligen kommer att slippa dåligt batteri och krånglande knappar.



Känner att jag är tvungen att dela med mig utav mina tragedier med några utav mina gamla mobiler.



Mobil nr 1: Min första färgmobil. Det var en simens som jag verkligen älskade, tyckte att den var hur cool som helst. Kamera hade den med! Tyvärr så slutade den bara att fungera efter ett år eller två.

mobil nr 2: En panasonic med en jättestor skäm (iallafall på den tiden..) tror att det var 2.2 tum eller nått sådant. Den hade en liten knapp på sidan som gjorde att den fälldes upp (extremt coolt). Tyvärr så tappade jag laddaren till den här sötnosen på arlanda efter att vi kommit hem från Tunisien, inte gick det att köpa någon ny heller.  Så då vart det tack och adjö för den mobilen.

Mobil nr 3: En sony ericsson. Den här mobilen skiftade tema efter om det var morgon/kväll, Höst/sommar. Kännes väldigt häftigt. Men tyvärr så misshandlade jag den här mobilen väldigt hårt, tappade den i golvet var och varannan dag så ja resultatet ser ni ovan!

mobil nr 4: En LG med utskjutbart tangentbord. Tyckte att det verkade lättsamt med ett helt tangenbord, fast i början var det döden. Den här lillen har haft dålig batteri tid från det att jag köpte den. 2 dagar höll den ungefär i början, vilket var ganska okej, Men nu på slutet har den inte hållt en hel dag ens vilket inte alls är okej utan helt åt helvetet om man får säga så. Vissa knappar har varit lite krånglande med, t.ex. svarsknappen och ok knappen.. Dom som man behöver som mest. Funkade inte att lämna in den heller eftersom att den tydligen hade en vatten skada.. Så morsning och goodbye som mina små minorer hade sagt.

Några av mina små tragiska mobiler! Fast det finns små minnen med allesammans så inte en chans att jag slänger dom! Kan också vara kul att visa mina barn när jag blir äldre! "så här såg mobilerna ut på min tid"
 

Kommentarer
Postat av: sanna

SV: tyckte filmen var lite fin hehehe

2010-01-25 @ 19:51:50
URL: http://sannapangkaka.blogg.se/
Postat av: Hanniiiiis

nämen du har oxå fimpat LG:n :D sweet! Du är jättefin på kortet btw! <3

2010-02-03 @ 19:19:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0