väntar på batteri.

Ikväll har jag klickat hem en ny mobil som kommer att komma om 1-3 dagar! Var verkligen tvungen att skaffa en ny, mitt batteri håller inte ens en heldag. Har haft många situationer när mitt batteri på mobilen verkligen skulle ha behövts.

 Som t.ex en kylig fredag natt när jag skulle åka buss, Min kompis emma hade gått till bussen 5 min innan mig. När jag kom till bussen upptäckte jag till min stora förvåning att hon inte satt på bussen?! Såklart hade jag inget batteri så att jag kunde smsa och fråga vart tusan hon tagit vägen. Efter några minuter börjar bussen rulla, då upptäcker jag att jag sitter på fel buss... Jag satt på 3:an (som några veckor tidigare gått hem till mig). Hade jag bara haft det där batteriet så hade jag ju kunnat ringa emma, och hon hade kunnat förklara att hon visst satt på bussen och jag hade klivit på fel buss! Men nej, jag fick så lov att vänta en hel timme själv mitt i natten.

Den nya mobilen är en Nokia e52 och det stod att den hade överlägset batteri, så låter lovande!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0