onsdag

Nu har jag avverkat två av mina planerade saker på lovet nämligen vemdalen med sarah och hassela med hannah.

Vemdalen var sjukt härligt, förutom att det stormade lite i måndags men det gjorde inte så mycket. Stugan var hur mysig som hellst och hade dessutom den obligatoriska bastun som alla fjällstugor borde ha. På måndag kväll var det tänkt att vi skulle på måndagsklubb men efter att vi väntat ett tag och det var ganska dött så får vi reda på att det är nere i vemdalen by som måndagsklubben håller hus.. Så vi traskade hem i mörkret igen. Mörkrädd som jag är höll jag på att pinka på mig när vi skulle gå genom den mörka skogen men vi överlevde som tur var.
På vägen hem från vemdalen fick jag sällskap utav Sarah, skönt att inte behöva åka fem timmar buss/tåg själv igen!

Idag så var jag och Hannah i hassela och det var också väldigt härligt, dock var jag vääldigt mör i mina ben.. Så nu har jag en väldigt härlig träningsvärk i vaderna!

I morgon ska jag ta tåget upp till Östersund direkt, blir inget åre eftersom att det verkar bli regn i morgon.. Så vi tar åre någon helg framöver istället. Saknar Hanna jätte mycket nu! Hanna är verkligen en av mina bästa vänner och även fast vi inte träffas så himla ofta känns det som att vi känner varandra väldigt bra. Kan nog ha att göra med att vi träffas så intensivt i några dagar för att sedan inte träffas igen på någon månad! Nu ska jag gå och lägga mig så att det blir imorgon snabbare.

Sov gott mina vänner!

Kommentarer
Postat av: hanna n

Åååh du är en av mina bästa vänner oxå annica! :D det har varit superkul att ha dig här, längtar tills du kommer nästa gång! :D <3

2010-03-16 @ 20:40:59
Postat av: Hanna N

Åååh du är en av mina bästa vänner oxå annica! :D det har varit superkul att ha dig här, längtar tills du kommer nästa gång! :D <3

2010-03-16 @ 20:41:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0