Sportlov

Okej då var hela mitt lov planerat. Jag har lite smått panik för så här ser schemat ut:

Vemdalen måndag-tisdag

Hassela onsdag

Åre torsdag

Östersund torsdag kväll - söndag?

Det är tur att vi har studiedagar måndag och tisdag efter lovet så jag hinner vila upp mig. För jag har en känsla av att det här lovet kommer bli väldigt intensivt. Men jag tror också att det kommer att bli helt underbart kul! Hur mycket träningsvärk kommer jag ha i benen efter fyra dagar i backen? Förr skulle jag klarat det här galant men jag har ju knappt åkt nå skidor iår. Mama mia! Nej men jag ser fram emot alla dessa dagar väldigt mycket.

Vad ska ni göra på lovet?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0