un mariage

Just nu håller vi på med ett bröllop på skolan och vi ska skapa ett varsitt kollage med bilder på klänning, smink, brudbukett, meny, inbjudan och så klart bröllopsfrisyren som snälla Veronica ställer upp med sitt hår till! Mitt tema på bröllopet är lite pudrigt och romantiskt. Älskar verkligen när vi får göra såna här uppgifter på skolan! För hur roligt är det inte att sitta och titta på bröllopsbilder på lektionstid?

Min största inspirationskälla till kollaget är underbara Alix bröllop. Så fort jag hörde att vi skulle ha bröllop så visste jag att jag måste ha med bilder från hennes bröllop på kollaget! Hon är nog den vackraste bruden jag sett precis så där vill jag se ut när jag gifter mig. Det är perfektion utan att vara det minsta stelt.








Alla bilder är alltså från thecherryblossomgirl.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0